Fm 2008'de şu ana kadar denediğim ve en iyi sonucu aldığım taktik. Bu taktik ile duran toplarda özellikle kornerlerdeki etkinliğiniz inanılmaz şekilde artacaktır. Daha önce yayımlamış olduğum "FM 2008'de korner stratejimi" bu taktiğe uyguladım ve eksik gördüğüm yanlarını değiştirmeye çalıştım.
Yukarıdaki resimde defansın ortasında siyah ile gösterilen pozisyondaki oyuncu sizin kornerlerdeki gol silahınız olacaktır.Bu nedenle bu oyuncuyu belirlerken şu özelliklere dikkat edin; Heading, Bravery, Jumping, Strength. Oyuncunuzun bu özelliklerinin en az 15 olması kornerlerdeki etkinliğinizi daha da arttırır.
Ben siyah ile gösterilen pozisyonda Martin Skrtel'i oynattım ve 1 sezonda 34 gol attı ve 10 kez de maçın adamı seçildi.
Pozisyonları Belirlerken Şu Özelliklere Dikkat Edin;
1-) GK - Reflexes, Handling, One On Ones, Positioning
2-) DR/DL - Tackling, Acceleration, Pace
3-) DC - Heading, Marking, Tackling, Strength, Jumping
4-) Orta sahanın ortasındaki oyunculardan birinin DMC diğerinin ise AMC seçilmesi iyi olur.Top kapma, pas, strength özellikleri iyi olan bir MC'yi okun geriye çekildiği pozisyona; Yaratıcılık, teknik ve pas özelliği iyi olan MC'yi okun ileriye çekildiği pozisyona koyunuz.
5-) MR/ML - Crossing, Dribbling, Technique, Acceleration, Pace
6-) ST- Okun geriye doğru çekilmiş ST pozisyonuna Acceleration ve Pace; Diğer ST pozisyonundaki oyuncunuzun ise finishing ve heading özelliklerinin iyi olması gerekir.

NOT: Taktiği deneyen arkadaşlar lütfen yorumlarınızı bekliyorum. Taktikte eksik gördüğünüz yerler varsa bildirin. Kornerlerde attığınız gol sayısını da ayrıca yazarsanız sevinirim.

" FM 2008'in en iyi taktiği [El Matador] İNDİR "

tags: fm 2008 en iyi taktik, football manager 2008 en iyi taktik, fm2008 en iyi taktik, footballmanager en iyi taktik, 4-4-2 en iyi taktik, fm 2008 4-4-2

30 yorum

  1. Adsız // 4 Eylül 2008 11:48  

    abi taktir çok iyi. ben m.city le oynuyorum ilk maçım west ham ve 4-0 lık net bir galibiyet aldı. ikisini corluka kafa golüyle attı.taktik çok iyi herkese tavsiye ederim.

  2. Unknown // 6 Kasım 2008 13:05  

    arkadaşım çok teşekkür ederim alanyayı çalıştırıyorum feberbahöçeyi kupada 4-0 yıktım emre karaman 3 gol attı giresundan almıştım sonra fenere sattım 5 milyon euroyaaa

  3. Adsız // 7 Kasım 2008 19:53  

    harika taktik 2 tane kornerden gol attım sevillaya ilk yarıda. Ama çok büyük bir sorun varki; senin siyah ile gösterdiğin oyuncu kafayı hiç vurmadı solundaki futbolcu vurdu bende senin dedğin taktilere göre ayarlamıştım adamın heading özelliği falan.. o yüzden düzeltebilirsen taktiği bazı yerilerini süper olur taktik...

  4. Unknown // 29 Kasım 2008 16:49  

    güzel demişsin de duran topların saha dizilişindeki taktiklerle uzaktan yakından alakası olamaz..süper taktik var abi kaybetmiosun mantığı işe yarayan bişey deildir elindeki ve karşındaki takıma göre deişir bu. neden en iyi taktik diye belirtme ihtiyacı duyuyorsunuz..? oyun cıkalı cok az bi zaman oldu fakat ortalık en iyi taktiklerle doldu..

  5. El Matador // 29 Kasım 2008 21:30  

    Atakan arkadaşım, bu FM 2008 taktiği...FM 2009 değil. Duran toplar konusunda o işaretli olarak gösterilen oyuncunun 'Player Instructions' bölümünden kornerlerde duracağı yer 'Challenge Keeper' olarak ayarlanmıştır, onun dışındaki oyuncularda ise ya 'Stand on far post' ya da 'Attack Far Post' olarak ayarlanmıştır. Yani duran topların taktikle alakası o oyuncu için özel olarak ayarladığım hareketlenmesi gereken yerleri belirlememdendir. FM 2008 'de bir çok taktik denedim ama en iyi sonucu bu taktikle aldığım için bana göre FM 2008 'in en iyi taktiği...

  6. Unknown // 30 Kasım 2008 07:31  

    hheh tamam anladım.. da takımında daha iyi özellikte forvet varsa nolucak..? bende şuan var mesela 2009 da sivasa makukula yı aldım dclerden daha iyi ayrıca challenge keeper o kadar kolay deil göndericein adamın genelde 1.90 civarı olması gerekir ben öndirek kullanıyorum kornerlerde ayrıca öndirekte bravery ihtiyacı da kalkar forvet kullanabilirsin kolayca :D Tsl bouzid 24 gol 2008 multiplayerde

  7. Adsız // 9 Aralık 2008 19:46  

    el matordar taktigini paylastigin icin oncelikle tesekkurler we ben bisey sormak istiyorum simidi taktik ile ilgili bize takimin pass tipini yaraticiligini filan solemen mumkunmu o ayarlai neye gore yapicaz yoksa kafamizdan yapsak bir sorun olurmu

  8. El Matador // 10 Aralık 2008 09:25  

    Sen sadece oyuncuları mevkilerine göre atayacaksın (tac. uzantılı dosyayı indirip kurmuş isen) zaten tüm ayarlamalar yapılmıştır. Yine de takım komutlarını görmen için resmi koydum. FM 2009 Taktiği arıyorsan eğer yan taraftaki arşivde mevcut, bu fm 2008 taktiğidir...

  9. Adsız // 22 Aralık 2008 16:38  

    Galatasaray'la Efsane Denilek Başarıyı yakaladim Bu taktikle,2000 Ruhu Geri Geldi,Servet Kahraman Oldu,Uefa,TSL,FTC'ni aldim,Tessekurler

  10. Adsız // 27 Aralık 2008 11:46  

    ben de oyun türkçe traning nası bulcammm!..

  11. El Matador // 27 Aralık 2008 13:59  

    http://fm-wonderkids.blogspot.com/2008/08/fm-2008-training-dosyas.html
    bu linke git, işine yarar

  12. Adsız // 27 Aralık 2008 17:21  

    bence en iyi taktik bu : 1111
    1 1
    11
    1
    1

  13. Adsız // 5 Ocak 2009 22:38  

    son arkadasın sölediinin altına kalıbımı basarım. Barcelona gibi ofans hattı efsane bi takımda , dm mewkisine , tourenin yanına kaliteli bi adam aldıınızda, sawunmanız hem gecilmior, hemde macları 3-4 atarak tamamlıorsunuz. hatta. 4-1-2-2-1 daha da basarılı bir taktik. büyük takımlarda ucuk rakamlar mewcuttur bildiiniz gibi, bu son werdiğim taktiğe (barca için konusuorum), toure arkada dm, önünde xavinin yanına yaklasık 110 milyon euroya essieni katın, ölümcül muhtesem gecilmez üçlü olsun we deplasmanda milana manchester`a 3-4 atın. =)) öndeki ikilide zaten iniesta we messi olacağı için forwet arkası için endişelenicek hiçbişe yok emin olun xD we forwette de etoo olunca. e buyrun cenaze namazına. düşünün henry yedek. rotasyonda girio arada sırada. özellikle bu arkadasın we benim önerdiğim taktik, büyük takımlara deplasmana gittiğinizde farkı anlamanızı sağlayacaktır. real madridi deplasmanda sürekli yenmekteyim. 3-1 4-2. ewimde 10 kişi kalmıstım bu taktiğimle reale karsı. 2-0 yenik durumdayım. 3-2 öne gectim ama son dakikada bi gol yedim. efsane bi mactı we taktik tamamiyle basarıya ulastı. korner özelliği içinde defans oyuncularının ikisinide attack near post yaptım. arkadasın siyah işaretli adamı cidden önemli derecede gol atıyor. size kesinlikle tawsie edeceim nadir defans oyuncularından olan micah richards`ı alın. o sezon içersinde en az bi kere hat-trick yaptıını görmesseniz ben bu oyunu bırakıcam. xD iyi oyunlar..

  14. Adsız // 20 Şubat 2009 21:18  

    yaw ben bissürü taktik denedim hiç birisi doğru düzgün bi maöç alamıyorum yha arkadaşlar bi yardım ederseniz sevinirim

  15. Adsız // 12 Mayıs 2009 20:25  

    aLLah senden Razı oLsn kaRdes arsinLe 2. Liqdeim uLan fuLL beRaberLik takmda ii ama anLamadım nie cokuse gectiqimi bu taktkden sonRa vaLLa 4Te 4 yabdımm saoLasıN

  16. tolga // 26 Mayıs 2009 19:31  

    tolga
    allah razı olsun senden kardes bank asya 1. ligden bolusporum senin sayende ligde 2 sıradayım...

  17. Adsız // 14 Haziran 2009 12:50  

    abi benim manchester kadroma göre hangi oyuncuları almam gerektiğini söylermisin.
    KADRO:
    -VAN DER SAR
    -GERRARD PİQUE
    -RİO FERDİNAND
    -SKRTEL
    -SERGİO RAMOS
    -EVRA
    -ROSİCKY
    -NANİ
    -ANDERSON
    -KAKA
    -C.RONALDO
    -MESSİ
    -TEVEZ
    -İBRAHİMOVİC
    -ROONEY
    -DANİLİNHO
    -NİCULESCU
    -

  18. Adsız // 5 Ağustos 2009 17:21  

    kardeş bu taktiğin en iyi yanı bence 4-4-2 olması gerçekten takım sağlam oynuyo defansda boşluk verme olasılığı da az oluyor ben m.unitedle deniyom iyi verim aldım kornerlerde fark ediyo tebrikler. ortasahada geriye ok çizdiğin mevkiye esien manyak gdiyo tavsiye ederim arkadaslar :)

  19. Adsız // 7 Eylül 2009 00:46  

    eger barça oynucaksanız 3 5 2 oynayın çok iyi oynuyorlar bence deneyin defansı oturtursanız hiç gol yemessiniz bide çok gol atarsınız deneyin!!!!!

  20. Adsız // 5 Aralık 2009 23:48  

    cok güzel taktik eline saglık kardes

  21. Adsız // 6 Ocak 2010 15:59  

    Yaptığın Taktik 10 numara Bn Galatasaray'ım Chelsea ile 4-4 bebabere kaldık:D ancak kornerden deilde mütiş goller atıık

  22. Adsız // 9 Şubat 2010 20:45  

    eywallah kardeş senin sayende adanademirsporla uefa kupasını aldım

  23. Adsız // 16 Mayıs 2010 08:25  

    en iyi taktik bence bu
    --------------1-------------
    --DR-------DC------DC----DL--
    --------------DM-------------
    ----------MC------MC---------
    --AMR-------------------AML--
    --------------FC--------------

  24. Adsız // 2 Haziran 2010 12:04  

    abi ben fiorentinadayım uefada sevillayı evimde 4-0 deplasmanda 1-0 yendim 3 golü mutu attı saol abi ha bide 3. senedeyim 1 yıl gs şampion yaptım 1 yıl bos geçti simdide fiorentinadaım

  25. Adsız // 9 Haziran 2010 14:00  

    taktigi nasil hayata geciricem indirdim oyunun icinede kaydettim ama bi turlu mactan once o taktigi secemiyorum lutfen yardim edin

  26. samet // 12 Haziran 2010 18:36  

    taktiklerinizi okudum hepsi güzel değerlendirmeler bende fm 2008 oynuyorum biraz amatörüm yalnız bu okları nasıl çıkartacam bilmiyorum bana yardım edermisiniz.:)

  27. Adsız // 15 Haziran 2010 13:56  

    abi ben şuan chelsea deyim senin taktiği kullanıyorum yenilmediğim maç yok genellikle berabere veya yeniyorum daha beşinci maçlar kornerdeki gol silahımı nasıl yapabilirim...tşk

  28. Adsız // 20 Temmuz 2010 16:10  

    çok saol kardeş müthiş bir taktik 4 - 0 yeniliyorken 4 - 4 yaptım valla hemde bu taktiği dakka 70'de uyguladım çok sağol eline sağlık taktiğine sağlık:D

  29. Adsız // 13 Ağustos 2011 15:28  

    ya beyler bana yardım edin akım komutlarını ve oyuncu komutlarını ayarlyamıyorum çünkü İNGİLİZCE
    bana TÜRKÇE lazım yardım

  30. Adsız // 30 Kasım 2011 03:55  

    taktik iyi güzel hatta süper defans acayip gol atıyo her maç oynatırsan aynı adamı gol kralı bile oluyo. ama takım öne geçtikten sonra biraz rehavet yapıyo galiba. bide forvetlerden verim alamıyorum pek ikisinden biri 6'yla oynuyo herkes iyi oynarken.

Yorum Gönder